Congres

29 maart 2014 - Stratford-upon-Avon, Verenigd Koninkrijk

Op donderdag 27 maart moest ik om 9:00 bij het Colindale station zijn. Ik was netjes op tijd vertrokken en was er al om 8:30. Na even wachten was Aga ook gearriveerd. Rond 9:00 was Kiran er met haar auto en reden we richting Stratford Upon Avon.

Na een rit van 1 uur en 50 minuten waren we er dan eindelijk. We gingen het hotel in en melden ons eerst bij de inschrijfbalie van het bedrijf dat het congres hield. Ze hadden voor ons geregeld dat ieder een eigen kamer had zonder extra kosten. Dat is natuurlijk super aardig van hun, anders moest ik een kamer met Aga delen.

Na te hebben ingecheckt gingen we naar de kamers. De kamers zagen er mooi en best groot uit. Ik had uitzicht over een rivier en een park. Erg mooi. (zie foto) Daar beneden dat witte gedeelte daar hadden we ook de lunch en het ontbijt. Eenmaal weer beneden gingen we lunchen, het was een buffet. Dus kon ik kiezen wat ik wilde eten. Erg lekker allemaal. Daarna gingen we naar de ballroom daar werd het congres gehouden. We hadden op zich goede plaatsen. (zie foto)

Hierna volgden er wat presentaties en hadden we om 15:40 weer een klein pauzetje. Dat was goed ook want soms viel ik bijna in slaap. Dat was niet omdat het niet interessant was maar meer omdat het me nog steeds best veel energie kost om dat Engels goed te begrijpen en vooral als ze een accent hebben. Gelukkig konden we in de pauze wat snoepjes nemen.(SUIKER!!) (zie foto)

Het bedrijf dat dit organiseerde nodigde allemaal mensen uit over heel UK. Dus er waren ook mensen uit Dublin en Edinburgh. Het bedrijf maakt stollingsapparaten. En deze werden deels gepresenteerd bij dit congres maar er waren ook presentatie over stolling of kwaliteit bewaking. Erg interessant allemaal.

S’avonds om 19:00 konden we eerst een borrel doen aan de bar. Ik met mijn cola, want ik drink niet. En rond 20:00 werd het eten geserveerd en gingen we weer naar de ballroom waar er nu tafels stonden en het feestelijk was versierd (zie foto). Het eten was heerlijk.

Na het eten kon je wat casino spelletjes doen met nep geld en diegene die aan het eind van de avond de meeste chips had die kon een Kindle e-reader winnen. Aga en ik probeerde Black Jack te spelen maar we begrepen er eerst niet zo veel van maar later wel. Maar toen hadden we geen zin meer en gingen we beiden naar onze kamer. Kiran ging nog even door.

Ik had een heerlijk warm bad genomen en ging daarna lekker relaxed tv kijken in bed. De volgende ochtend zaten we om 7:45 aan het ontbijt want om 9:00 begonnen de presentaties weer tot 13:00. Daarna hadden we nog een lunch. Na de lunch gingen we terug naar London. En onderweg hadden we een grote hagelbui (zie video)